דו קרב בצהרי היום: אמה סטון נגד לורה פרפון

זו השלמת חובות. הפוסט הזה יושב כאן כבר מספטמבר, אבל מרוב עניינים זנחתי אותו, ועכשיו אמה סטון כמעט ונעלמה. אבל אני לא מתכוון לתת לה להישכח, כי היא נסיכה בהתהוות, ומגיע לה רגע הדו-קרב שלה.

אמה סטון היא הכוכבת הלוהטת של הרגע. אתם יכולים לראות אותה עכשיו גם מככבת ב"העזרה" המצליח, גם משחקת בתפקיד משני אך מרכזי ב"טיפש, מטורף, מאוהב", וגם מציצה ב"ידידים פלוס". וגם בטריילרים המאוד מוקדמים של "ספיידרמן המופלא", אם אתם מתעקשים.

למרות שאני לא משתגע על ג'ינג'יות בדרך כלל, אני מאוד מחבב את סטון, עוד מהפגישה הראשונה שלנו ב"באה בקלות" (פגישה שמהדהדת גם ב"טיפש, מטורף, מאוהב" דרך הספר "אות השני" מאת נתניאל הות'ורן, וגם ב"ידידים פלוס" דרך הבמאי וויל גלוק). היא אמנם מגלמת בדרך כלל ואריאציות על אותה הבחורה – האינטליגנטית, החריפה, השנונה והאסרטיבית – אבל היא עושה את זה באופן מקסים למדי.

ולכן היא מזכירה לי מאוד את לורה פרפון – המוכרת יותר כדונה מ"מופע שנות השבעים" – שעשתה כמעט את אותו דבר לפניה. הבחורה הג'ינג'ית עם השילוב המוצלח בין קשיחות, שנינות וקול נשי נמוך.

בזמן שסטון השתלטה על הנישה הקולנועית, פרפון נשארה מאחור. היא אוכלת אבק גם מסטון, וגם מהקולגה לשעבר מילה קוניס. טוב, ממילא אף פעם לא חיבבתי את הפריג'ידית הזו, שלא נתנה לאריק האומלל. תמיד הייתי במחנה ג'קי.

אני נותן את הקול שלי לסטון.

כתיבת תגובה

