הערות לסדר

1. מה שהסעיר השבוע את הוליווד היתה התפטרותו של ברט ראטנר, במאי "מיליארד סיבות לשוד", מהפקת טקס האוסקר, בעקבות התשובה הלא-פוליטיקלי-קורקטית שלו לשאלה אם הוא עורך חזרות. הוא ענה ב"חזרות זה להומואים".

אני חייב להודות שבאופן אישי אני לא ממש מבין את ההתרגשות מההערה הזו. ליתר דיוק, אני מבין, אבל לא מסכים. בעיני זו בדיחה לא פוגענית. ולא, לא הייתי נעלב גם אם הוא היה אומר "חזרות זה ליהודונים" (לא שהוא היה אומר את זה. הוא יהודי). אבל אני זה לא הוליווד, ואני לא מחויב לקודים של PC. אני בקושי מחויב לקודים של וורדפרס.

כדאי לקרוא גם את יאיר רוה כאן.

אחרי ראטנר, גם אדי מרפי עזב. ועכשיו מחפשים מנחה חדש. כבר כתבתי בעבר, כאן, שאני בעד הבחור הזה:

ריקי ג'רבייס הגאון

בגלל דברים כאלה:

וכאלה:

אבל ברור שאין סיכוי שזה יקרה. אם ההערה של ראטנר לא עברה בשקט, אין סיכוי שמישהו יסכים לקבל את הצליפות של ג'רבייס. אז אם כבר, אני מצטרף לקמפיין של סקוט וויינברג לטובת החבובות.

יפה בירוק

עדכון: בילי קריסטל נבחר כמחליף. טוב, נו. לפחות נוסטלגיה.

The Return of the Host

2. הפוסט המשעשע הזה על פוסטרים שחוזרים על עצמם, מתוך "חורים ברשת", מוכיח שקיבעון מחשבתי הוא לא מחלה פרטית של מפיצים ישראליים, כמו שהעליתי פעם בכתבה ב-NRG שעסקה בתרגומי שמותיהם של סרטים לעברית (היא כבר נעלמה מהרשת, אז אולי אעלה אותה לכאן בקרוב).

עוד פוסטרים כאן.

3. באופן משעשע, בשני סרטי המכות המצוינים שמדממים כרגע על מסכי הקולנוע שלנו, מופיעים בתפקיד דומה שני קומיקאים שצמחו מ"מאד TV". פיל לאמאר – שלנצח יזכר כמרווין האומלל מ"ספרות זולה" – מגלם שדר אגרוף ב"פלדה אמיתית"; בראיין קאלן, שאתם עשויים לזכור אותו מכל מיני תפקידים קטנים (למשל בשני סרטי "בדרך לחתונה"), עושה את אותו הדבר ב"לוחם". נחמד, משעשע, ובעיקר מעורר געגועים ל"מאד TV" החביבה.

מרווין תופס את הראש

אצל אל קאסדי הכל בסדר

המערכונים שאהבתי במיוחד ב"מאד TV" היו הטריילרים הפיקטיבים שלהם. זה למשל, שמציג גם את שני גיבורינו:

או זה:

4. השבוע נעשה בערוץ הראשון ניסיון להעיף את קרן נויבך. לו לפחות היה להם את היושר להודות שהסיבות הן חוסר שביעות רצון מהקו הנשכני של נויבך, זוכת פרס אומץ לחשיפת שחיתות שלטונית. אבל לא – בערוץ הראשון בחרו בטיעון המגוחך "לא עוברת מסך". לא שלעבור מסך אינה תכונה נדרשת למגיש טלוויזיה (אם כי אני יכול לחשוב על לא מעט אנשי טלוויזיה שלא עוברים גם מסך של יריעת משי), אבל "קרן נויבך לא עוברת מסך"? זה נשמע למישהו ברשות השידור כמו טיעון רציני?

נו, ברצינות. זאת לא עוברת מסך?

וזה? זה עובר מסך??

בין הפיטורים של נויבך, הרמיזות כלפי רביב דרוקר והבלגנים מדיפי הניחוחות הרעים של ערוץ 10, משהו רע מאוד עובר על הטלוויזיה הישראלית.

5. ונסיים עם טעם טוב:

אני לא מחבב קארה על בחורות בדרך כלל, ובשבועות האחרונים נתקלתי בזה פעמיים, ועוד על שתי בחורות שאני מאוד מחבב, ועוד על שתי בחורות שזה בכלל לא מחמיא להן. לאליזבת' בנקס יש מקום של כבוד ברשימות שלי בזכות העובדה שכבשה את לבו של ג'ק דונגי ב"רוק 30". אמנדה סייפריד היא אחת הפייבוריטיות שלי מאז "מאמא מיה".

ב"עולם הזמן" וב"אחינו האידיוט" הן בחרו משום מה להיראות ככה:

וזה מבאס, כשאתה יודע שהן יכולות להיראות ככה:

מה אני בעצם רוצה להגיד פה? שאל תברחו מהבלונד הגולש רק כדי להיחשב "שחקניות רציניות". אם זה מתאים לכן, זה מתאים לכן. וזה מתאים לכן.

כתיבת תגובה

