הריון עם ערפד: 25 מחשבות קצרות על "דמדומים – שחר מפציע, חלק 1"

1. ארבעה פרקים לתוך "דמדומים", ואני עדיין לא מבין מה הסיפור עם רוברט פטינסון.

2. ואני בלי ספק מעדיף אותו מביא מים לפילים מאשר דם לערפדים.

3. את הסיפור עם טיילור לאוטנר אני דווקא מבין. מה שכן, בדו קרב יכולות המשחק ביניהם, כולם מפסידים.

4. לזה שפטינסון חיוור כבר התרגלתי. החדשות הרעות הן שהפעם גם קריסטן סטיוארט נראית זוועה.

5. לאור זאת צריך להבהיר שהדבר הכי טוב שיצא מ"דמדומים" זו אנה קנדריק.

6. ושלפני עשרים שנה בילי ברק (צ'ארלי סוואן) נראה אותו דבר, רק בלי שפם.

7. בשביל מה את מתחתנת עם ערפד צעיר, סקסי ועוצמתי, אם לא בשביל לשחק איתו שחמט?

8. מתי אתה יודע ש"דמדומים" הוא לא סרט לגיל שלך ולא למגדר שלך? כשבלה מתחילה להתכונן לפעם הראשונה שלה ואתה שואל את עצמך אם אתה צופה כרגע באילוסטרציה קולנועית לפורום סקס נוער בתפוז.

9. הפלוס בהתעברות מערפד: הריון מהיר.

10. המינוס בהתעברות מערפד: חשש גבוה לסיבוכים.

11. שלושה סרטים בלתי נגמרים משכו אותנו, ובשביל מה? סצנת סקס של 15 שניות?

12. אגב, אני יודע שנערות לומדות הרבה מ"דמדומים", אז שלא ילמדו את זה – לא כל אקט מיני מסתיים במיטה שבורה. זה רק באגדות ובסרטי פורנו מופרעים.

13. עד שהגעתי לגיל ההתבגרות לא ידעתי שהורים יכולים להיות לא מושלמים.

עד שהגעתי לאיזו שווארמה בסינמה סיטי לא ידעתי שיש שווארמה גרועה.

עד שראיתי את "דמדומים" לא ידעתי שיש ערפדים משעממים.

14. משעממים או לא, הלידה של אדוארד ובלה עדיין יותר מעניינת מאלה של "14 שבועות" בערוץ 10.

15. אחרי בערך שעה הסתכלתי בשעון והופתעתי. לא בגלל שהזמן רץ; פשוט לא הבנתי איך עברה כבר שעה ועדיין לא קרה כלום.

16. לכולנו יצא למצוץ דם מפצע, מאיזה חתך באצבע. ובכל זאת, כשרואים את זה בא בכוס מילקשייק זה נראה דוחה.

17. ג'ייקוב הוא "הגבר" של הסרט? איזה גבר לא מתגבר על שמעדיפה מישהו אחר על פניו כבר במשך ארבעה סרטים?

18. יש ב"דמדומים" איזה רגע שבו ג'ייקוב יכול להפוך לדמות מורכבת. רגע של בחירה שלא היתה מאוד מפתיעה מבחינה קולנועית, אבל לפחות היתה מעשירה אותו קצת כדמות. רגע שהיה יכול לתת לו איזה טוויסט של אופי. זה לא קורה.

19. אני רוצה להכיר את הגבר השפוי שאשתו היתה אומרת לו "אני רוצה לקרוא לבן שלנו על שמך ועל שם המאהב השני שלי", והוא היה אומר "יופי".

20. ואני אפילו לא רוצה לספר לכם איזה שם היא בחרה לילדה.

21. תובנה מחדר היולדות: יחסית לערפד, אדוארד מתפקד יפה להפתיע בסביבה של דם. ובמילים אחרות – מאז הרוזן דאקולה לא ראיתי ערפד צמחוני כל כך.

22. הדבר הכי מפחיד בללדת ערפד: הרגע הראשון שבו הוא יונק שד.

23. בסוף הסרט מסתבר שישנו פתרון קל למדי לבעיית אנשי הזאב שמאיימים על בלה. נשאלת השאלה – למה חיכינו עד עכשיו?

24. עם קצת יותר מודעות עצמית, "דמדומים" דווקא יכול היה להיות סרט משעשע.

25. אבל אין פה מודעות עצמית, ואני בספק אם מישהי מהצופות שסביבי מצאה את הקיטש הרומנטי הזה משעשע ולא מרגש עד צווחות. מבחינתי, הדבר הכי משעשע ב"דמדומים" היה לקרוא לו בשם האוקסימורוני "דמדומים – שחר מפציע". אולי בכל זאת יש כאן מודעות עצמית.

Twitsonfilms: 'תינוקה של בלה'? 'הריון עם ערפד'? לא ממש. גם במצבה הפוסט-בתולי אין שום דבר מעניין או מדמם ברומן התיכוניסטי של בלה. ***

אתה אוהב אותי? תגיד לי שאתה אוהב אותי. תעשה לי שוקו. תעשה לי נעימי בגב. תעשה לי את בנו של השטן.

דמדומים: שחר מפציע, חלק ראשון (The Twilight Saga: Breaking Dawn part I). במאי: ביל קונדון. תסריט: מליסה רוזנברג (על פי ספריה של סטפני מאייר). שחקנים: קריסטן סטיוארט, רוברט פטינסון, טיילור לאוטנר, ביל ברק, ניקי ריד. 108 דקות.

13 תגובות ל-“הריון עם ערפד: 25 מחשבות קצרות על "דמדומים – שחר מפציע, חלק 1"

  1. לא מאמינה שלאנשים יש סבלנות לסרטים האלו!

    • ניב שטנדל

      להרבה אנשים

    • שני-שמאוהבת-בעייתנו-החתיכוש

      להמווון אנשים.בניהם אני.וזה סרט מדהים.ואני מתה על טיילור.והוא חתיך.אבל אני לא מצטערת על זה שבלה זרקה את ג׳ונסון.היא פשוט יכלה להיות עדינה יותר.ואדוארד באמת חיוור מדי.וזה באמת מפחיד שערפד ינק ממך. אני מכורה לדמדומים ואני גאה בזה (ומי שלא אוהב יכול לקפוץ לי)

      • שני-שמאוהבת-בטיילור-החתיכוש

        קבלו תיקון…השם שלי זה שני-שמאוהבת-בטיילור-החתייכושש!!
        לעזאזל עם התיקון מילים של האייפון

      • שני-שמאוהבת-בטיילור-החתיכוש

        וזה שבלה זרקה את ג׳ייקוב.תקולל אייפון!

  2. פינגבק: נערות השער: אמבר הרד, ניקי ריד ואודט אנאבל | עין עצלה

  3. פינגבק: הרולר | עין עצלה

  4. למרות שאני מתה על הסדרה הזאת וחלק ממה שכתבת פה לא נכון או שאני לא מסכימה איתך…. כל מה שכתבת פשוט קורע !

    • ניב שטנדל

      תודה! לפחות אנחנו מסכימים שאפשר להשתעשע מ"דמדומים"…

    • שני-שמאוהבת-בטיילור-החתיכוש

      הכי מצחיקק שיש!!!נפלתייי!!!ובאמת לא הכל נכון כי טיילור יותר חתיך ומשחק הרבה יותר טוב מרוברט אבל נתעלם😉

      • ניב שטנדל

        טוב, עכשיו הכל יותר ברור. כי באמת לא הבנתי למה את מאוהבת בבעייתנו, ובעיקר מי זה ג'ונסון. כבר חשבתי שנרדמתי.

  5. הסרטים גרועים , אבל אני סובלת אותם רק בגלל שהספרים הרבבבבההההההההההה יותר טובים!!!!!!!!!! קראתי את כולם ולא הבנתי משהו , אדוארד היה אמור להיות הרבה יותר חתיך מג'ייקוב אז למה קיבלו את רוברט ? ! ( בלי להעליב )
    ובנוגע לכמה תגובות.. …. רוברט אמור להייות חיווור מאוד , אפילו יותר .
    אני מקווה שחלק 2 יהיה הרבה יותר טוב אבל אני יודעת מה יקרה בו אזז אני לא הכי מצפה לו…

  6. וואו תקשיבו הסרטים ממש לא גרועים הם מושלמים אובדה שהם שוברי כופות רק בסרט הראשון היה הכנסיות של 384,997,808 דולר ובשני 709,827,462 ובשלישי$698,491,347 וברביעי חלק ראשון656,445,000 דולר וחלק שני822,004,195 אתם יכוולם ליבדוק את זה והם גם זכו כמה פעמים!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

