"כסף לא יכול לקנות אושר. כסף הוא אושר" (דברים שלמדתי מג'ק דונגי)

ג'ק דונגי לראשות העיר

היום תלך לעולמה גם בישראל, בצער רב וביגון קודר, "רוק 30". ויותר מכל – יותר מהגעגועים לנאיביות הכובשת של קנת' פראסל, לתובנות המטורללות של טרייסי ג'ורדן, לנוירוטיות הנואשת של ליז למון ולמידות הנאות של סרי – תקשה עלי הפרידה מג'ק דונגי, שהיה לי כמנטור. טוב, לא בדיוק מנטור – נדמה לי שהמכנה המשותף האידיאולוגי שלנו שואף לאפס – אבל דמות גברית חזקה ומבריקה שככל שאתה נרתע ממנה, כך אתה נכבש בקסמיה.

הנה 41 דברים על החיים שלמדתי מג'ק דונגי.

גזע

הוא אדם לבן עם שיער, למון. השמיים הם הגבול

אני אגיד לך למי הכי קשה: לאנשים לבנים. אנחנו מקבלים את ההחלטות הקשות, הלא פופולאריות. אנחנו נוחתים על הירח ועל חופי נורמנדי, והם עדיין מתנגדים לנו.

מין

"TGS עם טרייסי ג'ורדן" בלי טרייסי ג'ורדן זה אוקסימורון, כמו "ממשל ליברלי" או "מדענית".

קנאה נשית היא עובדה אבולוציונית. אם אתה מנסה להפריד אותה מהן במסגרת השבחה גנטית, אתה גומר עם לסבית עם דיספלזיה.

לגברים, חמישים זה הארבעים החדש. לנשים, חמישים זה עדיין שישים.

אני אוהב נשים עם אמביציה. זה כמו לראות כלב לובש בגדים.

תפטר אותה. ואל תאלץ אותי לשוחח שוב עם אישה מבוגרת כל כך לעולם.

למון, אני מתרשם. את מתחילה לחשוב כמו איש עסקים. אשת עסקים? לא, אני לא חושב שיש מילה כזאת.

עוד מין

היא בטח עושה סקס בחוף, שזה המקום השלישי הכי טוב לעשות סקס אחרי שירותים והבית הלבן.

תקשורת

את יודעת איך זה עם התקשורת. הם רק מחכים לטעות שלך, וזה נגמר. זה קרה להיטלר. אף אחד לא מדבר על הציורים שלו.

יש לי את כל מערך המדיה הליברלית לרשותי. אותה מכונה מניפולטיבית שגרמה לאנשים להצביע לברק אובמה ולתרום כסף אחרי הוריקן קתרינה. אני הולך להשתמש בה כדי למצוא לאבא שלי כליה.

טלוויזיה

תראו את התוצאות, אוהבים את התוכנית בכל המגזרים: אנשים צבעוניים, נקבות, פייגלעך, קומוניסטים. אלוהים, אנחנו צריכים לעדכן את הפרמטרים האלה.

כל התוכניות החלופיות שלי לקיץ היו להיטים גדולים: הפיראט הגדול הבא של אמריקה, האם אתה חזק יותר מכלב. אי המילפיות – עשרים וחמש אמהות סופר-סקסיות, חמישים נערים בכיתה ז', אין חוקים.

יצירתיות

אני לא הטיפוס היצירתי כמוך, עם הסניקרס הפשוטות והיד-שמאליות שלך.

כסף

כסף לא יכול לקנות אושר. כסף הוא אושר.

אבות האומה לא ציפו שהעניים יחיו מעבר לגיל ארבעים.

הצעד הבא בשביל יהיה לרכוש בית. סתם, אני צוחק. מעמד הביניים קורס. את תשכרי דירה למשך שארית חייך.

זה שכרות של עסקים. זה כמו שכרות של עשירים. בשני המקרים מותר לנהוג.

בן 50 עשיר זה כמו בן 38 ממעמד הביניים.

פחד

אני לא יודע איך לעשות את זה. אני לא מבין את זה. זה לא פחד. אני משגשג כשיש פחד. אני צד דובי קוטב בחץ וקשת. פעם הדהרתי רכב שכור לתוך ההאדסון רק כדי להתאמן במילוט.

אמביציה

אמביציה היא הרצון להרוג את הדברים שאתה אוהב ולאכול אותם כדי להישאר בחיים. אף פעם לא קראת את הכרית הרקומה שלי?

יש לי אמונה בדברים שאני יכול לקנות ולהסיר מהם את הפיקוח. הדת שלי היא קפיטליזם. רוצה וידוי? בוא נגמור עם זה, כדי שאוכל ללכת לאכול. אני גרוש. אני נושא את שם האל לשווא לעתים תכופות ובעונג רב. פגעתי באמי עם מכונית, יתכן שבשוגג. פעם טענתי שאני אלוהים במהלך שימוע. ויתכן שביצעתי מעשה סדום בסגן הנשיא לשעבר בזמן שהייתי תחת השפעת סמים מחומרים גרעיניים. זה מרגיש טוב להוציא את זה, למען האמת. זה קצת ישב עלי.

ברגע שאני מחליט להשיג משהו, אני משיג אותו. לפני עשר שנים הייתי נמוך בחצי אינץ'. כוח רצון טהור.

משפחה

מתי זה יתפרסם? אני רוצה שאמי תדע על כך לפני מותה, כדי שהיא תעלה לשמיים כאישה מובסת.

את יודעת מה זה משפחה בשבילי? טינה, אשמה, כעס. ציד ביצי פסחא שהופך לקרב סכינים.

עתיד

בעולם פוסט אפוקליפטי, החברה תשתמש בך כמו בקנרית במכרה פחם.

פער הדורות

אנחנו אומה של מהגרים. הדור הראשון ועבד ללא לאות כדי לבנות דברים; הדור הבא הולך לקולג' ומפתח רעיונות חדשים. הדור השלישי גולש בסנואובורד ולוקח שיעורי משחק.

הופעה

אני מסתפר מדי יומיים. לבסופו של דבר, השיער הוא חליפת הראש שלך.

למה אני בטוקסידו? כבר אחרי שש. מה אני, חקלאי?

לויאליות

הייתי איש ג'נרל אלקטריק במשך 25 שנים. ואשת ג'נרל אלטריק במשך שבוע של משימת ריגול תעשייתי ברבלון.

עסקים

הוא לא החבר שלך, הוא היריב שלך. הוא ינסה להשיג את כל הגולות שלך, והתפקיד שלנו הוא להסתיר אותן. לא ככה משחקים גולות, אבל ככה שומרים עליהן.

בכל פעם שאני פוגש אדם חדש, אני חושב איך אני הולך להילחם בו.

לא קיבלתי דלת לשירותים שנראית כמו קיר בגלל שהייתי גרוע בעסקים.

גדולה

גדלתי בסדצ'סטר, מסצ'וסטס. זכיתי במלגת היופי על שם אייברי בליין בפרינסטון, ואחר כך למדתי בבית הספר לעסקים של הרווארד, שם נבחרתי להכי. פעם חבטתי סטנד-אפ טריפל לפידל קסטרו. הייתי האדם הראשון שאמר "אני צריך חופש מהחופש הזה". השיר "You're So Vain" נכתב במקור על ידי.

דון גייסט הפך את ג'נרל אלקטריק לאחת החברות הגדולות על פני כדור הארץ, ואת כדור הארץ לאחד משלושת הכוכבים המובילים ביקום.

לעבור 24 שעות מבלי לעשות טעות נקרא 'לעשות רייגן'. מי האנשים האחרים שהצליחו לעשות זאת? לי אייקוקה, ג'ק וולש, ו – אני לא שופט – סדאם חוסיין.

גבריות

אני יותר סטרייט משאתה גיי. אני משאיר חלקיקי גברים כמוך במשב הרוח שלי.

שליטה עצמית

"אני משחרר גז רק פעם בשנה, למשך שעה, על פסגת הר בשוייץ"

עזרה עצמית

אני מאמין שאם יש לך בעיה, אתה צריך לדבר על כך עם הכומר, או עם החייט, או עם נער המעלית האילם במועדון הגברים, ואז אתה לוקח את הבעיה ומוחץ אותה באמצעות המחשבה. אבל לאנשים נחותים יותר, כמו גברים מתולתלים ואנשים שזקוקים למשקפיים, טיפול יכול לעזור.

לכולנו יש דרכים להתמודד. אני משתמש בסקס ובמדהימוּת.

עצה אחת לחיים

ותזכרו: רק אל תהיו עצמכם.

כתיבת תגובה

