מאיפה אני מכיר אותך? המחלקה לזיהוי פנים. והפעם: סטיבן רוט

מי זה? סטיבן רוט (Stephen Root).

איפה ראיתי אותו עכשיו? בפרק 10 של "לואי". הוא היה רופא השיניים שפוחד מרופאי שיניים ונוקט בשיטות הרגעה מטרידות.

מאיפה אני זוכר אותו? מ"עיקר החדשות" ("NewsRadio"). הוא היה ג'ימי ג'יימס.

רגע, זו הסדרה המצוינת הזאת עם פיל הארטמן? לא יודע לגבי מצוינת, אבל כן. הארטמן היה מצוין.

The Real Deal with Bill McNeal? בדיוק.

מה הוא עוד היה? היועץ האסטרטגי בוב מאייר ב"הבית הלבן", מילטון וואדאמס הממלמל ב"Office Space", הערפד האומלל אדי ב"דם אמיתי", קצין המבחן ביל פריידי ב"24", השופט מייק רירדון ב"צדק פרטי".

הקול שלו מוכר לי. ברור. הוא דיבב ב"המלך היל", "עידן הקרח", "מוצאים את נמו", "רנגו", "קליבלנד".

רגע, הוא לא היה ב"סיינפלד"? כן. הוא היה מנהל הבנק שמטפל בקריימר וסוגיית ברכת השלום של הפקיד.

תפתיע אותי. הוא גם היה קלינגון ב"מסע בין כוכבים: הדור הבא".

הפתעת אותי. אני יודע.

מי אוהב אותו? האחים כהן. הוא היה מנהל תחנת הרדיו (כן, שוב) ב"אחי, איפה אתה?", הבוס של מרלון וואיינס ב"לחסל את הליידי" והאיש ששוכר את שירותיו של קרלסון וולס (וודי הארלסון) ב"ארץ קשוחה".

יש לו פרסים? הוא היה מועמד ביחד עם האנסמבל של "דודג'בול" לפרסי MTV.

איפה עוד נראה אותו? בחדש של רוברט רדפורד – "The Company You Keep". וגם בחדש של קן קוואפיס, "Big Miracle".

ומה עוד? עוד כאן.

כתיבת תגובה